Dobrý deň. Ja by som sa chcela poděkovať za výborné vybavenie mojej reklamácie. Objednala som si u Vás krémovú injektáž. Po rozbalení zásielky som zistila, že chýba jedno kbelík injektáže. Po zavolaní na číslo, ktoré bolo na faktúre. Tam bol veľmi ochotný a príjemný pán, ktorý mi slúbil, že moju reklamáciu preverí. Tiež rýchle vybavenie som nečakala ani v najlepšej predstave. O dva dni som mala doma chýbajúce vedierko injektáže. Ešte raz veľmi pekne ďakujem… Marianna Hrušovská
- Marianna Hrušovská stáří dotazu 8 rokov ago
- last edited 3 mesiace ago
- You must login to post comments
Dobrý večer. Chyba bola na našej strane a tak to považujem za samozrejmé, ale napriek tomu Vám musím veľmi poďakovať za také pekné slová. Zahrejú ako jarné slniečko. Ďakujem veľmi pekne pani Hrušovská.
S priateľským pozdravom
Jiří Schwarz – konateľ spoločnosti
TRUMF sanácia s.r.o.
Špecialista na Sanácie a Izolácie vlhkého muriva
- Trumf Sanace s.r.o. odpovězeno 8 rokov ago
- last edited 3 mesiace ago
- You must login to post comments